Vraagtekens bij Delta Experience

30 juni 2015

Vraagtekens bij Delta Experience

Verklaring aangaande plannen “Delta Experience”

De SP is geen voorstander van de plannen aangaande de Delta Experience. We hebben al geld te kort en kunnen ons niet nog een project, dat mogelijk niet uit de verf komt, veroorloven!

Ook dit is weer een plan waarvan de prognoses uiterst dubieus zijn. De prognose van 350000 bezoekers lijkt ons zeer optimistisch. We hebben in het verleden al eens met een dergelijk soort optimisme van doen gehad. Misschien mag ik u herinneren aan het aantal parkeerplaatsen bij de “Ark van Noach” en het aantal te verhuren kantoorruimten in het “Energiehuis”. Immers wie zit te wachten op een Delta ervaring midden in het rivieren gebied, terwijl men in Zeeland naar “Neeltje Jans”kan gaan, waar haarfijn de Delta ervaring duidelijk wordt gemaakt! En dan hebben ze daar ook nog één van de meest indrukwekkende stukjes Nederlandse waterwerken om de hoek liggen!

Dordrecht heeft hooguit verschil in eb en vloed en verstevigde dijken om te laten zien als fysiek voorbeeld. Wij zijn bang dat dat weinig mensen zal trekken.

Kortom vinden wij het weer een voorbeeld van geldverspilling, geld dat beter aan de Dordtenaren besteed kan worden.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.