DE SP ROADSHOW ZATERDAG 3 MAART IN DORDRECHT

14 februari 2007

DE SP ROADSHOW ZATERDAG 3 MAART IN DORDRECHT

De SP wil de kiezers wijzen op komende provinciale staten verkiezingen 7 maart a.s. en de mensen op straat op roepen SP te stemmen. Daarom komt op de zaterdag 3 maart (5 dagen voor voor de provinciale statenverkiezingen) de SP roadshow naar Dordrecht.

De SP roadshow is de campagnebus die deze dag een aantal grote steden van de provincie Zuid-Holland langsgaat.

De dubbeldekkerbus van de SP doet ’s morgens Leiden aan, vervolgens worden de steden Den Haag en Rotterdam bezocht en om omstreeks 16:00 uur zal men in Dordrecht deze tour door Zuid-Holland beëindigen. De bus rijdt de route Leiden – Dordrecht via de tussenliggende gemeentes en zo komt de dubbeldekker via Zwijndrecht in Dordrecht aan.

De SP statenfractie kaart in deze steden de waterkwaliteit en het groen in en om de stad, het woonklimaat en het Openbaar vervoer aan als voor de SP belangrijke provinciale onderwerpen. Waar de bus in Dordrecht stopt is heden nog niet bekend, maar dat de dubbeldekker op zal vallen is zeker.

Mensen worden uitgenodigd om in de bus op laptops de stemwijzer in te vullen. Geïnteresseerden kunnen in deze bus een discussie voeren of hun vragen stellen aan een statenlid of de medewerkers van de SP statenfractie, dit eventueel aan een gezellige bar in deze dubbeldekker.

De SP zal voor deze provinciale staten verkiezingen ook weer vertegenwoordigd worden door de afdeling Dordrecht.
Op de politieke markt aan het Statenplein die deze zaterdag ook gehouden zal worden, kunnen de mensen de gehele dag hun vragen en opmerkingen betreffende de provincie vanaf 10:00 uur ’s morgens stellen.

Het campagne team van de afdeling Dordrecht is de hele dag op deze politieke markt vertegenwoordigd.