NU ZEKER SP CAMPAGNE-RAAM-POSTER BESTELLEN

23 februari 2007

NU ZEKER SP CAMPAGNE-RAAM-POSTER BESTELLEN

Wil je in bezit komen van de NU ZEKER SP campagne poster laat het campagneteam dit weten. Vraag een poster aan via: campagneteam@sp-dordrecht vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden, wij zorgen dat je zo snel als mogelijk in het bezit komt van de poster(s) – geef ook even aan hoeveel posters je wilt ontvangen!

In november 2006 zei u dat het menselijker en socialer moet in ons land. Ik hoop dat u die boodschap op 7 maart luid en duidelijk herhaalt, zodat er door de politiek wel naar u geluisterd móet worden.

Met één stem op de SP op 7 maart maakt u ons groter in uw provincie en sterker in de Eerste Kamer, waar alle wetten worden goedgekeurd. En u laat er geen twijfel over bestaan dat u nu zeker een beter en socialer Nederland wilt in plaats van Balkenende-IV, waar u niet om gevraagd heeft!

Kortom, drie heel belangrijke redenen om op 7 maart bij de provincieverkiezingen te zeggen: NU ZEKER SP!

Met hartelijke groet,