SP Dordrecht zit niet stil!

14 juli 2013

SP Dordrecht zit niet stil!

Wie de ideeën en plannen van de SP in Dordrecht voor de komende jaren wil weten, is van harte welkom bij onze promotiecaravan. Deze staat dit weekeinde geparkeerd op de Grote Markt. Dit is niet toevallig volgens een van de fractiegroepleden. "BIG rivers is een groot Dordts festival, een feest voor iedereen!

De SP afdeling is groot voorstander van evenementen in en rond de (binnen)stad. Met de lancering van de promotiecaravan en onze aanwezigheid, willen we onze actieve steun betuigen aan dit evenement. (Culturele) evenementen als Big Rivers en Wantijpop moeten behouden blijven.

Maar er is meer wat behoud verdient! SP Dordrecht staat ook voor het behoud van de thuiszorg en het behouden en bevorderen van de lokale economie. We zullen iedereen laten zien dat het anders kan in Dordrecht. Ook voor de (nabije) toekomst.

Om een indruk van actuele thema's te geven hebben we er alvast acht op een flyer gezet. Deze delen we uit op de Grote Markt. We krijgen veel positieve reacties. De gemeentelijke politiek mag (of moet) weer terug naar de mensen in de buurt. Het betreft immers uw stad!

Momenteel zijn we druk bezig met het schrijven van het verkiezingsprogramma. Een programma wat u, als inwoner van Dordrecht, echt verdient. In het najaar leggen we dit programma voor aan onze leden. We nodigen iedereen met het hart op de juiste plaats, uit om mee te doen met de SP!