KIES NU ANDERS, KIES SP DORDRECHT !

12 december 2013

KIES NU ANDERS, KIES SP DORDRECHT !

Leden van de SP afdeling Dordrecht hebben tijdens de  Algemene Leden Vergadering in ‘de Buitenwacht’ goedkeuring gegeven aan het verkiezingsprogramma en de kieslijst met 19 kandida​ten. De leden stemden daarmee unaniem in met deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart 2014!

Dat deze ledenvergadering een historisch moment voor de SP in Dordrecht is mag duidelijk zijn. De afdeling heeft nog niet eerder meegedaan aan gemeenteraadsverkiezingen maar staat nu in de startblokken klaar voor het nemen van haar verantwoordelijkheid ten opzichte van de kiezers.

"Het bestuur en leden hebben niet stilgezeten dit jaar en de afdeling heeft na hard werken het groene licht gekregen en vanavond gegeven om Dordrecht voor de SP op de kaart te zetten."

Het programma en de voorbereidingen voor de campagne gaan nu verder onder de leus;
“KIES NU ANDERS, SP (100% Sociaal)” .

Lijsttrekker

Ronald Portier mag zichzelf na vanavond lijsttrekker noemen voor SP Dordrecht! "Een mooi resultaat. Nu meer dan ooit belangrijk is dat inwoners van Dordrecht een andere keuze kunnen maken. Wie op de SP stemt kiest zeer zeker voor 100% sociaal” aldus de kersverse lijsttrekker.

Speerpunten

De SP zal in Dordrecht met 5 speerpunten de aandacht vragen van de stemmer. Wie minder marktwerking bereikbare zorg echt werk betaalbaar wonen naast schoon en veilig in Dordrecht belangrijk vindt is met zijn stem bij de SP nu aan het juiste adres.

De vijf speerpunten zijn:
- Professionele zorg op wijkniveau!
- Geen wachttijd voor een uitkering!
- Eerlijk werk, tegen eerlijk loon!
- Behoud van goedkope huurwoningen!
- Dordt schoon en veilig!

KANDIDATENLIJST SP DORDRECHT
GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 2014

1. Ronald Portier (m)
  2. Ineke Jager (v)
  3. Alfred Meijer (m)
  4. Guido Frantzen (m)
  5. Helma Meijer-van ’t Slot (v)
  6. Erik de Groot (m)
  7. Sander Hollemans (m)
  8. Jan Brongers (m)
  9. Hatice Karabulut (v)
  10. Orhan Zengin (m)
  11. Jack ’t Lam (m)
  12. Mohamed Sellami (m)
  13. Nico de Mie (m)
  14. Maaike van Wingerden (v)
  15. Arnold Slotboom (m)
  16. Jan Meijer (m)
  17. Cicilia Veltman (v)
  18. 18  Edjo Frank (m)
  19. Nico Joustra (m)

Reacties

Alle lokale afdelingen van de SP zijn tegen het heffen van hondenbelasting. Wat is het standpunt van de SP in Dordrecht met betrekking van deze achterhaalde en discriminerende belasting? De hondenbezitters worden extreem zwaar benadeeld door; betalen hondenbelasting, aanlijnplicht, ruimplicht, controlebeleid en sanctiebeleid. Op dit moment is deze sociale groep burgers aan banden gelegd.

Heel veel succes toegewenst in het jonge jaar 2014. Jullie start is prima. Zet hem op en volhouden. Bill.

Ik ga op jullie stemmen. Jammer dat er geen foto's bij de kandidatenlijst staan zoals bij de VSP. Ik ben niet zo goed in het koppelen van namen aan gezichten. Succes!